środa, 16 kwietnia 2014

Rozdział 5 ,,Musimy się Zemścić"

Czemu ze wszystkich
Pragnień na świecie
WybrałemCiebie?
(Piotr Rubik-Psalm dla Ciebie)

Francesca
Nie wiedziałam kiedy wolądowałam na kimś. Szybko podniosłam wzrok. Zobaczyłam jego brązowe włosy. Wiedziałam już kto to i nie byłam zdziwiona. Patrzyliśmy sobie w oczy a potem poczułam jego pocałunek.
Diego
Gdy Maxi przyprowadził Naty i opowiedzieli nam o zajściu z Leonem wyszedłem bez słowa z domu. Wiem ,że nie powinienem ale to już mnie przerasta. Masz przyrodniego brata? W dodatku jest nim Leon Verdas mój największy rywal w Modocrossie. Byłem wściekły a może zraniony? Zawszę uważałem Ojca za wzór do naśladowania. To jak bardzo pokazywał miłość do naszej trójki , myślałem ,że była ona prawdziwa. Okazało się ,że to jedno wielkie kłamstwo. Udałem się do Resto.

Federico
Wróciłem do domu przy okazji pomogłem Oldze wnieść zakupy. Czym prędzej udałem się do swojego pokoju. Gdy przechodziłem obok pokoju Violetty usłyszałem krzyki.  Podeszłem bliżej drzwi.
-Cami nie rozumiesz? On mnie okłamywał. Spotykał się z Larą
-Jaki Ham ty w Studiu a Lara na Torze. Musimy się zemścić

Maxi
Siedziałem z Naty w jej pokoju. Dziewczyna bardzo martwiła się o Diego. Po przekazaniu mu informacji o przyrodnim bracie wyszedł z domu jakieś 3 h temu. Naty nie może się do niego dodzwonić. Sam już próbowałem ale bez skutku.
-Maxi bardzo się boję- ujrzałem pojedynczą łzę spływającą po jej policzku. Szybko ją otarłem kciukiem. Popatrzyliśmy sobie w oczy. Zacząłem się powoli do niej zbliżać. Stykaliśmy się już nosami. Nagle usłyszałem dźwięk otwierających się drzwi. Odskoczyliśmy od siebie.
-Pocałowałam Leona!
---------------------------------------------------------------------------------------
Nie zabijcie mnie proszę!Wiem ,że krótki ale chciałam coś dodać jeszcze przed świętami.Mam nadzieję ,że chociaż tyle się wam spodoba ;)
Nie mam za bardzo czasu ale proszę abyście przyjeli odemnie Najserdeczniejsze Życzenia z Okazji Wielkanocy!

Następny rozdział za 6 komci i pokaże się zaraz po świętach!

Zapraszam do ,,Porozmawiaj z Postacią"

Do zobaczenia!

Dorte Love

P.S: Posłuchajcie kolejnego coveru

8 komentarzy:

  1. Hmm, zaczynając od coveru to naprawdę całkiem niezły a wybrałaś niełatwą piosenkę, moim zdaniem to naprawdę dobrze Ci poszło :)
    A co do rozdziału, to Francesca i Diego... zaskoczyłaś mnie tym ale przyznam, że całkiem pozytywnie, z tej pary może wyjść coś naprawdę fajnego :)
    Ciekawi mnie końcówka... Naty i Maxi już się prawie pocałowali, a tu takie coś... ciekawe, kto im przerwał :D

    Czekam na ciąg dalszy i życzę duużo weny, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wątek z Naxi the best ;*
    Leoś bratem Diego i Nat :))
    Sądzę, że Fran pocałowała Leośka. Miooodzio
    Czekam na kolejny !

    Panna Martin

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ! Chcę kolejny !

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne opowiadanie :3 Czekam na następny rozdział ! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. zajebiste opowiadanie.......... ! nie moge sie doczekac kolejnego rozdzialu

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozdział po prostu brak słów.
    Będzie Fede i Ludmi jej
    Ja chce Naxi i to już
    fajnie jak byś zrobiła Leoncesce (Leon i Fran)
    Czekam na 6 rozdział z niecierpliwością
    Zapraszam do siebie na bloga http://przygody-naty-i-jej-paczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozdział świetny ;)
    Cover cudny,ale ja wolę wersję Juli Zalewskiej :D

    OdpowiedzUsuń