czwartek, 10 kwietnia 2014

Rozdział 4 ,,Nie wieżę"

You can take everything I have
You can break everything I am
Like I'm made of glass
Like I'm made of paper
Go on and try to tear me down
I will be rising from the ground
Like a skyscraper!

Naty
Jakim cudem Leon ma mój adres ?I od jakiego groma jego ojciec mu go dał? Miałam tyle pytań .Cały czas patrzyłam na niego a on na mnie. Widziałam w jego oczach strach i niezręczność .Nie wiedział jak mi odpowiedzieć.
-Słucham-zaczęłam
-Ojciec mi go dał...abym...abym się z Tobą spotkał.Na początku nie wiedziałem ,że cię znam i jesteś bliżej niż myślałem.Nie wiedziałem ,że ty i Diego jesteście moją rodziną-Czy ja się nie przesłyszała ?. On powiedział ,,rodziną".
-Nie wieżę!-krzyknęłam i zaczęłam płakać.Ojciec zdradzał matkę od tak dawna.A ja nie wiedziałam ,że mam jeszcze jednego brata.Co gorsze on już o tym wcześniej wiedział.
-Naty!-usłyszałam głos Maxiego ,który podbiegł do mnie i mocno przytulił.-Co jej zrobiłeś?-zwrócił się do Leona
-Ja ,,,ja-zaczął-Ja nie chciałem cię ....Naty bardzo przepraszam
-Maxi zostaw go on nic mi nie zrobił-powiedziałam powstrzymując łzy.-Zaprowadź mnie do domu-Chłopak bez zastanowienia objął mnie ramieniem. Wtuliłam się niego. Miałam mieszane uczucia. Leon jest moim przyrodnim bratem? Teraz wszystko trzyma się kupy. Ale co jeśli Ojciec mieszka teraz z Leonem i jego matką? Nie wiem czy będę potrafiła z nim rozmawiać? Już dawno straciłam Ojca jednak teraz mam jeszcze jednego brata. Chciałabym z nim porozmawiać jednak nie wiem czy będę w stanie go pokochać tak jak kocham Diego. Ale z drugiej strony to nie wina Leona ,że się tak stało.
-Powiesz mi w końcu o co poszło z Leonem?-zapytał Maxi
-To długa historia opowiem ci w domu-odpowiedziałam

Leon
Szedłem do domu. Nie chciałem ,żeby Naty dowiedziała się w ten sposób. Jeszcze Violetta ze mną zerwała. Jednak nie jestem smutny z tego powodu. Już dawno chciałem to zrobić. Nie wiedziałem tylko jak. Miedzy nami już od dawna nie układało się tak jak powinno. Jeszcze to jak ostatnio ona i Camila potraktowały Ludmiłe. Naprawdę to było już przegięcie. Muszę powiedzieć mamie ,że Natalia się o wszystkim dowiedziała. Mieliśmy oboje jechać do nich aby się zapoznać. Moją mamę Ojciec też zostawił od razu po moim porodzie. 2 tygodnie temu przyjechał aby oznajmić ,że wyjeżdża do Hiszpanii.

Ludmiła
Czy ja dobrze usłyszałam? On powiedział ,że wolałby mieć mnie? Spuściłam wzrok.Poczułam jak moje policzki robią się czerwone.
-Nie chciałem cię zawstydzić.-powiedział-Jesteś śliczna gdy się rumienisz-ujął mój podbródek i zaczął powoli zbliżać swoją twarz do mojej nagle poczułam jego usta na swoich. Całował mnie najpierw powoli , obchodził się ze mną jak z porcelaną , z czasem pogłębił pocałunek. Przerwałam a ten popatrzył na mnie zdziwiony
-Przepraszam ale muszę złapać oddech-powiedziałam uśmiechając się. Ten z uśmiechem ponownie złączył nasze usta.

 
Francesca
Szłam parkiem do domu. Byłam roztrzęsiona. Ludzie nie widzieli moich łez ponieważ moja twarz była zakryta kapturem. Nagle potrąciłam kogoś i wylądowałam na tym kimś.














-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Witam!
Jestem naprawdę zdziwiona taką liczbą komentarzy pod ostatnim postem!Bardzo wam wszystkim za nie dziękuje!

Dodałam zakładkę ,,Porozmawiaj z postacią" Serdecznie zapraszam do zadawania pytań naszym Bohaterom

Jak widzicie wygląd bloga się zmienił. Idzie za tym moja wena ;)

Bardzo się wam spodobał mój ostatni cover dla tego niedawno nagrałam polską wersję Ser Mejor ,,By być lepszym". Zapraszam do odsłuchania ;)


Następny rozdział już niebawem

Następny rozdział również za 5 komci :P

Do zobaczenia

Dorte Love

8 komentarzy:

  1. aaaaa cudo cudo cudo cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog odkryłam tego bloga nie dawno a juz mi się podoba ♥ Z niecierpliwością czekam na kolejny rozdział♥ Pozdrawiam ♥
    ~W~

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudeńko ! możesz zaśpiewać ti credo ? czekam na nowy rozdział


    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny! <3
    Dzięki, że podałaś mi linka ;*
    Przeczytałam 4 rozdziały i będę czytać dalej! <3

    xoxo Nucia ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze, co przykuło moją uwagę to cudowny wygląd bloga, przepiękny, klimatyczny nagłówek i Alba, która wygląda na nim wprost FENOMENALNIE, to chyba jej najlepsze zdjęcie :D
    I ten napis 'Studio On Beat', tak ładnie wkomponowany, piękna czcionka, po prostu perfekcyjnie! :D

    Przechodząc do Twojej historii, to bardzo zaciekawił i jednocześnie zadziwił mnie wątek Leona i Naty, bardzo oryginalny pomysł.
    Są oni przyrodnim rodzeństwem?
    Hmm, ciekawi mnie jak to się dalej potoczy.
    Ciekawe, na kogo wpadła Francesca.
    Śliczne zdjęcia jej i Leona! <3

    Czekam na rozdział piąty i oczywiście dodaję Twojego bloga do obserwowanych, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny rozdzial. A teraz powiedz, jakim cudem masz taki piekny glos??? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale boski ! Czekam na następny rozdział no właśnie to już 4 dzien.

    OdpowiedzUsuń