sobota, 25 lipca 2015

Cada intento en tu camino es un paso a tu destino


,,Każde ryzyko jest krokiem ku twojemu przeznaczeniu"

Słowa szczególne dla nas wszystkich a w szczególności dla mnie. Stały się moim mottem, którym kieruję się właśnie dzisiaj :)

DŁUGO nie było notki ani rozdziału. Musiałam zrobić sobie przerwę, wena nie chciała ze mną współpracować, dochodziły problemy osobiste. Niedawno znów naszła mnie chęć na pisanie dlatego POWRACAM! Mam nadzieję ,że zostanę tutaj już do końca ^_^
Rozdział pojawi się na pewno jutra tymczasem dzisiaj coś typu notki informacyjnej ;)

Jak widzicie wraz z moim powrotem zmienił się szablon. Muszę przyznać ,że jestem z niego zadowolona. Ma takie typowo letnie, pastelowe kolory. Jednak nie tylko szablon będzie nowością. W menu macie nową stronę ,,Zamów szablon" gdzie od dzisiaj będziecie mogli zamawiać właśnie szablony mojego autorstwa. Po szczegóły zapraszam właśnie do tej zakładki :)

Druga sprawa to Violetta Live ;D Wybiera się ktoś do Warszawy ? Siedzę w sektorze G30 i mam nadzieję ,że was spotkam ^^

To by było na tyle do jutra do rozdziału a i zapraszam do zamawiania :)

Na koniec dodaje moje polskie wersje:















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz