sobota, 18 stycznia 2014

Prolog

Czy kiedyś miałaś złamane serce?Rozszarpane,zranione,złamane?Myślałam , że to nie prawda , że to tylko zły sen.Zamknęłam oczy a potem szybko je otworzyłam.Stał przedemną.Jednak to nie sen.
-Jack jak to?Myślałam , że mnie kochasz?-moje oczy się zaszkliły.
-To koniec.Nigdy cię nie kochałem.Fajnie było co?Dzięki mnie nie jesteś już dziewicą-zaśmiał się kpiąco.
-A więc to tak byłeś ze mną aby mnie zaliczyć-zaczęłam krzyczeć.Nie obchodziło mnie , że stoimy na środku drogi w parku.Jack podszedł do mnie i podniósł mój bodbrudek.
-Zostaw mnie!-Jack przybliżał się do mnie.Szarpałam się.Nagle poczułam , że ktoś odpycha Jacka odemnie.
-Nie słyszałeś?Zostaw ją.-powiedział jakiś chłopak.Był ubrany w bajsbolówkę i  full&cap.Nie wiedziałam co zrobić i najzwyczajniej w świecie uciekłam.....
------------------------------------------------------------
A więc tak.
Tamta Historia mi się nie podobała.Zaczynam nową i obiecuję dodawać szybko nowe rozdziały.
Mam nadzieję , że Prolog wam zaciekawił.Zachęcam do komentowania ;)

Trixie Verdass

4 komentarze:

  1. Zapowiada się fajnie.
    czekam na 1 rozdział :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Extra prolg !!! Zapraszam do mnie violetta-tini-stoessel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Trixie!
    Pięknie wszystko opisałaś, naprawdę.
    Kocham Naxi! ♥
    Informuj mnie o nowych rozdziałach, dobrze? *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Oryginalny pomysł, bardzo mi się podoba, nie jest tak słodko jak w oryginalnej 'Violettcie', czekam z niecierpliwością na dalszy ciąg :)
    PS. Tworzysz świetną grafikę, uwielbiam Twojego drugiego bloga! <3

    OdpowiedzUsuń