poniedziałek, 20 stycznia 2014

1,,Życie jest ciężkie"

Zabiłeś tę miłość, zabiłeś nas
Odejdź proszę odejdź, gdzie się da
Nie ma dla nas szans, nie ma nas


Rozdział 1 ,,Życie jest ciężkie"

  Natalia
Powoli otworzyłam oczy.Byłam w swoim pokoju.Po wczorajszym zdarzeniu wcale nie mogłam spać.Usłyszałam krzyki z dołu.Powoli zwlekłam się z łóżka i zeszłam na dół.Mój brat Diego stał w drzwiach do salonu.Podeszłam do niego.Rodzice?Kłócą się?Przecież zawsze się kochali.
-Dzieci proszę was weźcie sobie śniadanie i idźcie do szkoły-powiedziała mama.Miała łzy w oczach.Bardzo się o nią martwiłam.Poszliśmy do kuchni.
-O co mogło pójść?-zapytał mnie Diego-Rodzice się nigdy nie kłócili.
-Nie mam pojęcia-odpowiedziałam
-Dziś po szkole pójdziemy na tor.Musze oddać Jackowi kask-Jack?Po moim policzku mimowolnie spłynęła samotna łza
-Aj co jest?Nie mów , że zerwaliście.
-Tak zerwaliśmy on...-nie mogłam dokończyć
-Powiedz-rzekł Diego i przytulił mnie.Nie wiedziałam co mam zrobić.Z jednej strony chciałam aby Diego poznał prawdę ale z drugiej wiedziałam , że nie popuści Jackowi i może coś mu zrobić ale sama muszę przyznać chciałam aby mu przyłożył.
-On był ze mną tylko aby mnie zaliczyć-powiedziałam szybko i schowałam twarz w jego torsie.
-Zabije gościa-powiedział-Po prostu zabije-Popatrzyłam się w jego oczy.Widziałam w nich gniew.
-Diego-powiedziałam-Proszę!
-Chodź odprowadzę cię do szkoły.
-Lepiej było gdy chodziliśmy do jednej-odpowiedziałam
-Wiesz , że Studio On Beat to dla mnie wyjątkowa szansa.Sama mogłabyś spróbować.
-Nie mam takiego talentu jak ty-Diego spojrzał na mnie tym swoim wzrokiem mówiącym ,,Czyżby?"-Po za tym nie chcę obciążać rodziców dodatkowymi wydatkami.
Wzięłam torbę i wyszliśmy do naszych szkół.

Francesca
Kolejny rok w Studiu On Beat chyba nie będzie taki jak zawsze.Wszystko przez zmianę Violetty i Camili.Gdy w tamtym roku dowiedziałyśmy się , że Ludmiła kłamała i nie jest wcale bogata.Zaczęły ją poniżać a potem były najgorszymi ludźmi jakich poznałam.Boli mnie ich zmiana ale nigdy bym nie potrafiła być takie jak one.Został mi tylko Maxi.Tak mówimy sobie o wszystkim ale to nie to samo co najlepsza przyjaciółka.Leon zmienił się wraz z Castillo i Torres.Tworzą paczkę tych ,,złych" ,  do których nie wolno podchodzić bo zaraz zmieszają cię z błotem.Federico również jest w tej paczce.Nie chciał stracić zaufania Violetty.Rozumiem , że są rodzeństwem ale Federico się nie zmienił tak jak Violetta.Nadal jest tym samym chłopakiem którego lubiłam.Czasami spotyka się ze mną i moją paczką ,,Dobrych" w Resto w tajemnicy przed swoją paczką.Dziś przyjdą nowi uczniowie.Będzie się działo.Ciekawe co Castillo wymyśli?Pewnym krokiem weszłam do budynku Studia.Zauważyłam Maxiego i Andresa podeszłam do mojej paczki.
-Cześć-powiedziałam i dałam im całusa w policzek.Co jak co ale to była już nasza tradycja.Jestem jedyną dziewczyną w tej paczcie.
-Hey Fran-odpowiedział Maxi.Zauważyliśmy paczkę ,,złych" pewnie zmierzających przez korytarz Studia.Federico ukradkiem się do nas uśmiechną.Przyuważyłam Ludmiłę.

Ludmiła
Znów kolejny zmarnowany rok.Od kąd wszyscy się dowiedzieli o mojej tajemnicy nikt mnie nie przyuważał.Traktowano mnie jak powietrze.Po cichu weszłam do Studia.Modląc się aby ta przebrzydła Castillo mnie nie zauważyła.Moje modlitwy nie zostały jednak wysłuchane.
-O Prosze,prosze Ferro a te ciuchy to z kąd?Z ciucholandu ,za marne pieniądze Twojej Babci?-zaczeła Violetta.-Ups-wylała na mnie wodę którą właśnie piła-Tak mi przykro-powiedziała z ironią.
-Zostaw ją!-Przed nami pojawiła się Francesca a za nią Maxi i Andres-Nic ci nie zrobiła.Odczep się od niej.
-Oj Francesca to przecież przez przypadek-powiedziała Camila
-Widziałam ten ,,przypadek" idzcie już-powiedziała
-Dziękuje-odpowiedziałam i nieśmiało się uśmiechnęłam.Poszłam do szafki po drugą bluzkę aby się przebrać.

---------------------------------------------------------------------------------------
Jak widzicie kochani jest 1 rozdział.Mam nadzieję , że się wam podoba.Nie jest długi ale obiecuje , że następne będą lepsze!
Proszę o komentarze ;)

Do zobaczenia <3
Trixie Verdass

4 komentarze:

  1. Tatada !!Rozdział 1 zaskoczył mnie pozytywnie <3<3dlatego też czekam na rozdział 2 yey pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały rozdział :)
    Violetta, Camila, Feduś i Leoś źli?
    A Ludmi dobra??
    Genialnie to się zapowiada ;)
    Jestem bardzo ciekawa co wydarzy się dalej.
    Pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. On Jest genialnyy !
    Czekam na nexta z niecierpliwościa :))

    OdpowiedzUsuń